måndag 8 april 2013

Belgien, byxor och bra pass

Ingen träning i helgen eftersom jag åkte till Belgien för att DJ:a märklig musik, vilket de gillar i det där låtsaslandet. Jag passade på att besöka tidigare nämna kompisen Fabien vars leukemibehandling verkar gå bra, i den mån något som har med den där helvetessjukdomen att göra kan sägas vara bra. Jag håller alla tummar jag kan och är tacksam för den enorma reality check det innebär att få ta del av hans perspektiv på livet och hälsa.

Det berodde inte på cykelpendlingen men när jag skulle kliva upp på scenen sprack ett till par byxor. Jag kommer på allvar att börja med kilt snart.

I morse sa vågen 92,1 kg vilket är 1 kg bakom tänkt plan om jag nu inte tappat räkningen. I onsdags var det 91,6 så det var kanske mest söndagens bakispizza efter hemkomsten från Belgien som saltat upp kroppen norr om 92 igen.

I dag hann jag med en liten sväng på klubben och tog 60 i ryck för en tvåa (pers!), och gjorde även tvåor frivändning med fullt sitt plus en extra frontböj upp till 80. Sen en massa axel- och bröstryggsrehab.

Mitt liv är fortfarande fullt med en massa annat mumbo jumbo utanför tränandet som äter upp min energi, och snart hoppas jag kunna berätta lite mer om det. Ni sitter förstås som på nålar till dess va? Bra, tänkte väl det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar