onsdag 5 juni 2013

Filmning, domarn!

Varför jag inte varit bättre på att filma min träning är ett mysterium, för det är väldigt svårt att ignorera teknikfelen när man ser dem i HD-upplösning. Jag är verkligen, verkligen inte begåvad på det här med tyngdlyftning.

Jag hann inte med mina utfall i går och höfterna kändes så bra att jag passade på att köra vanliga sitt i stället för splitstöt och annat exotiskt. Man ser i videon att jag har sjukt svårt att generera kraft uppåt från benen både i höftryck och i stöt, plus att jag misslyckades med att pushpressa 80 kg för ryckböj två gånger också (som jag klippte bort i filmen). Är det upphopp man ska träna kanske? Just ja, överlevde ju försöken på 60 kg höftryck men bommade ju alla försök ganska grovt pga min jättekonstiga juckteknik.

Nog snickesnackat, här kan ni se mitt viftande:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar