måndag 10 juni 2013

Sista testet inför klubbmästerskapet



På lördag är det KM. Jag ska alltså tävla för första gången. Jag skäms redan.

Som förberedelse testade jag i dag vad jag ska våga ha för ingångsvikter. Stöten är förstås kass på grund av axeln så den vet jag ju kommer gå åt skogen,  men i ryck vill jag verkligen ta 60 i första så jag kan testa att komma upp lite i andra och tredje försöket. Så här kommer resultatet av dagens test: Inget är snyggt, allt är stelt, ett par missar men i alla fall 63 kg till slut.



Jag filmade stötarna också men hinner inte redigera nu för jag ska sova den ljuva återhämtningssömnen.

1 kommentar:

  1. Häjja broderist fisthumör!

    Jag som inte vet eller förstår alls tycker att du ser tuff och stark och snygg ut.

    P.S. Hoppas många deltagare fiser. D.S.

    /syster

    SvaraRadera