fredag 29 juni 2012

Ola Blir Sur

Klämde in ett litet SAK-pass i dag ändå, mest för att försöka förtränga att humöret, under vad som var tänkt att bli den sista arbetsdagen innan semestern, eskalerat till kategorin "Krakatau 1883". Detta eftersom universum, ödet och Den Mörke Fursten kommit överens om att unisont kissa mig rakt i ansiktet i 9 timmar.

Det blev 14 nya ryck (38 totalt nu), en sönderriven en blåsa i handflatan, skitklena vikter i böj, okej i OH-squat, skitvikter i axelpress. Det funkade tyvärr inte att avreagera sig på skivstången, jag kände mig bara matt och tom. Lite trevligt ändå att Janne och Jari var där och kom med tekniktips. Jag hoppas att mitt humör inte lös igenom för mycket.

Nu ska jag kolla på Louie och om inte han gör mig på bättre humör får jag kanske hatspringa ett par mil i morgon. NEJ JUST JA, måste ju jobba på första semesterdagen. Kosmos, skit dig rakt i gomseglet din sadistiske jävel.

1 kommentar:

  1. - Du får vara hur sur du vill Ola; jag är ändå avundsjuk på dina steg i OL's förlovade land. Jag tokgillar tiden i ranka snabba kajaker just nu. Men jag ser verkligen fram mot hösten och skivstången. :)

    Bryt ihop och kom igen! :)

    SvaraRadera