torsdag 13 december 2012

Tack, immunförsvaret

Mitt gnälliga förra inlägg har givetvis belönats med en sprillans ny omgång man-flu. Kroppens samtliga muskelfibrer känns som om de fått stryk med kulhammare, tänkarkörteln är lika användbar som den järvgalla jag konstant snyter ur näsan och allergimedicinerna fortsätter göra mig pigg som en strandad manet. Livet leker.

Jag ska försöka få tid för en rejäl allergiutredning på Karolinska (de har roat sig med att höja ögonbryn åt mina provsvar förr) för jag tänker inte finna mig i detta länge. Jag KAN må bra, så varför gör jag inte det hela tiden? JAG KRÄVER SVAR PÅ DETTA.

Så det blir ingen träningsuppdatering, men ni kan ju kika på den här GIF:en och likt mig konstatera att det där är ju inget man någonsin kommer kunna göra om det så erbjöds en miljard i belöning:


Enligt sanningskällan internet är det Dorina Böczögő vi ser (youtube:a henne så gör hon samma grej  i varenda bom-video). Ja, hon har alltså två sorters ö i sitt efternamn. Show-off.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar