torsdag 21 februari 2013

En helt vanlig träningsrapport

Medeldålig lyftning i dag och fortfarande pushpress i stället för stöt eftersom min axel gör sitt bästa för att få blindtarmen att framstå som ett superanvänbart organ vid jämförelse. Jag håller mig till 40/60 kg för att fokusera på positioner men jag är som någon sorts positionstombola och tänker sönder lyften hela tiden. Det är för lätt för att jag ska behöva fånga djupt men ökar jag vikten blir formen så inkonsekvent att kaosteoretiker får halvstånd. Kanske får stärka upp den med lite tunga drag på lördag.

Däremot roligt att jag gjorde en tvåa på 120 kg böj, dessutom kort efter en femma på 110 och innan dess 1,5 timme lyftning. PR! Mindre roligt att jag är rikssämst på pullups, men jag försökte i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar