lördag 25 februari 2012

Ändring i schemat

Jag hade tänkt köra alla mina 3 månader med det här programmet utan att missa ett enda pass, men nu ska jag tydligen ha nåt jobbmöte i Turkiet(!) på måndag så jag missar det målet. Men det är kanske lika bra: Den där glittrigt upprymda Tomas DiLeva-känslan man får av lite flåsträning och lagom många svettpärlor har ersatts med känslan av att med nöd och näppe överlevt en våldsam bilolycka. Det är nog inte helt optimalt för varken kropp eller motivation att gymmandet känns så tänker jag, så nu blir det uppehåll till på onsdag.

2 kommentarer:

  1. Det står allt mer klart att det nog är en omöjlighet att träna sådär för jämnan. Iaf om man är en normalt funtad människa...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det som är så frustrerande är att förut tränade jag ju 5 gånger i veckan, och aldrig med så mycket vila mellan set som nu. Jag gick alltså ner ordentligt i träningsmängd, och tycker att jag borde klara detta galant. Men det var väl ärligt talat inte så här tungt, förstås... Mitt mål är ändå att trappa upp till 5 i veckan igen sen. Får väl se om jag överlever.

      Axeln är förresten riktigt sur nu trots 3 träningsfria dagar. Vad fan håller den på med?

      Radera