måndag 7 januari 2013

Stjärtjympa

Bloggläsaren Ylva tipsade appropå mina höftbekymmer om en Youtube-video som heter nåt med Butt Blast men ändå är barntillåten. Så här ser den ut:



Redan övning 1 såg intressant ut så jag lovade lite dumdristigt att testa, och nu har jag hållit mitt löfte. Resultatet är att bruttan i videon är helt omänsklig som kan prata normalt genom allt det där och dessutom inte svettas som en fontänorgasm. Jag gjorde typ hela men med nån liten mikropaus medan jag utbrast HUR JÄVLA LÄNGE SKA HON HÅLLA PÅ, samtidigt som flickvännen skrattade så hon pep och fotade mig till instagram. Nu är jag väldigt trött i bakstjärten och tänker önska mig en sån där yogamatta när jag fyller år.


Ovan: Att Bjuda På Sig Själv, mobilfoto, 2013.

3 kommentarer:

  1. hahahahaha <3
    /syster

    SvaraRadera
  2. Just de där två övningarna gör mig typ helt död i småmusklerna på utsida rumpa/ben. ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var nån ute vid själva höftleden som agerade svårt bakfull i två dagar efteråt. Men det var ändå inte så illa som jag trodde, faktiskt. Måste nog köra igenom det där programmet igen vid tillfälle.

      Radera