lördag 9 mars 2013

Dagens bra / anus

Dagens bra: 53 kg ryck som gick skitlätt. Vuxenpoäng för att jag bara höjer pers 1 kg åt gången. Fick till hyggligt sitt i mottagningen på några ryck också men något med min position gör mig otrygg att fånga lågt i just ryck; vändningarna går mycket bättre.

Dagens anus: armbågen ballade ur TOTALT och gjorde så ont att jag fick avbryta vändningarna. Vad fan är det för fel på min vänstra kroppshalva? Jag tror den surar ur när det dras i leden, alltså när skivstång eller kroppen hänger i armarna.

Dagens aj-mina-lår: En-och-en-kvarts-böj fram; man går ner som vanligt till fullt djup men på väg upp vänder man ner igen nån dm över parallellt och SEN ställer man sig upp helt. Ska hjälpa styrka vid mottagning av vändningar tydligen. Låren blir sjukt mosiga i alla fall.

Nu ska jag vila minst 2 dagar, kroppen är härjad. Eller ja, det kanske blir lite löpning och axel-rehab men inga tunga böj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar