måndag 11 mars 2013

Vikten, vecka 1

Jahapp, jag har gått upp två hekto i stället för ner fem, och är därmed sju hekto back redan efter första veckan. Detta betyder också att jag vägde in på rekordhöga 93,8 kg i morse. Nu behöver jag gå ner 1,2 kg på en vecka för att vara ikapp tidsplanen.

Hur gör jag det då? Ja, t ex genom att inte gå och köpa två-tre hekto godis som jag gjorde i går, och inte äta som ett svart hål vid exakt samtliga måltider. Det skulle förmodligen vara en bra idé att göra lite fler pulshöjande saker under veckan men kroppen är just nu så jäkla sliten av lyftningen att jag inte törs.

Återkommer med nästa rapport 18/3.

1 kommentar:

  1. För tips om hur man tappar vikt snabbt, kolla in Scrawny to Brawny: http://www.scrawnytobrawny.com/wp-content/uploads/2012/11/bigger-smaller-bigger.pdf

    Rolig läsning och no-bullshit approach. Dessutom bra tränings- och mattips.
    /Christoffer

    SvaraRadera